VIII. září 25/26

 

 

 

 

Vítejte v novém školním roce. Moc se na vás těšíme 1.9. v 08.00 ve druhém patře č. dveří 49.

Společně zahájíme tento den a po první vyučovací hodině budete odcházet domů.

 

AKTUALITY:

Prosíme všechny o dodržování zákazu vstupu do označených prostor, kde probíhají stavební práce.

ORGANIZACE TÝDNE:

1.9. 1h.

2.9. třídnické práce do 11.30

3.9. třídnické práce do 11.30

4.9. výuka podle rozvrhu 

5.9. výuka podle rozvrhu

8.9. Z organizačních důvodů končí výuka ve 12.25

 

Seznam pomůcek
 
Odkaz - Rozvrh hodin
 
 
Akce na tento měsíc:
 
22.9. Projektový den Primární prevence (výuka do 12.25)
30.9. — Cvičení v přírodě (výuka do 12.25)
 
19. 9. se konala  v rámci EVVO akce „ UKLIĎME SVĚT“.  Žáci se spolu s vyučujícími  vydali do blízkého i širšího okolí školy, aby posbírali  a uklidili poházené věci od lidí, kteří nevědí ,kam takové předměty patří. Na hřišti, zahradě, kolem cest, na trávníku i v parku jich bylo tolik, že naplnili  dva velké pytle. Sami se podivovali nad tím, co vše lidé kolem  sebe klidně odhodí a příroda a nepořádek je nezajímá.
 
       
 
 
Projektový den - Primární prevence
 
Programy primární prevence závislostí na 2. stupni základních škol, konkrétně pro 7.,8.,9. ročník, se zaměřují na posilování zdravého životního stylu, rozvoj sociálních dovedností a odolnosti vůči rizikovému chování.
Několik přístupů, které školy v Česku využívají: Interaktivní workshopy, rozvoj asertivity a rozhodovacích dovedností, skupinová práce.
V dnešních hodinách se primární prevence zaměřuje na hlubší porozumění rizikovému chování, posilování osobní odpovědnosti a schopnosti rozhodovat se v náročných situacích. 
     
 
 
Pracovní činnosti, pokračujeme ve školní dílně
Dnes jsme společně začali recyklovat několik hmyzích domků. Protože už neslpňují svou funkci, dočkají se opravy a renovace. Na pracích se budou podílet žáci několika ročníků. Po opravě a dokončení se umístí na místa, kde budou opět sloužit svému účelu.  
 
 
 
Projektový den - Primární prevence
 
30. 9. proběhlo cvičení v přírodě. První  dvě hodiny jsme věnovali teorii. Zopakovali jsme si a doplnili znalosti a vědomosti z OČMU jako je fungování IZS, důležitá telefonní čísla, jak se chovat  v případě různého druhu ohrožení. Věnovali jsme se také základním prvkům  dopravní výchovy- jak se chovat při účasti v silničním provozu, co znamenají některé dopravní značky apod. Další částí byl pobyt v přírodě. Snažili jsme se poznávat stromy a další rostliny, pozorovali nastávající změny , které souvisí  s podzimem,  zasportovali jsme si, zahráli hry. Také jsme si ověřili, jak se umíme orientovat  v neznámějším prostředí.