VIII. Z - listopad

29. 11. Bruslení na nám. Starosty Pavla - od 9,00 hod.

Na vánoční bruslení přišli žáci sportovně, a hlavně teple oblečeni. Po sportovním výkonu se za odměnu mohli projet vánočním vláčkem po centru města a vyfotit se se Santou. Akce se žákům líbila, daná pravidla všichni dodržovali a těšili se na další společné zážitky.

další fotografie

28. 11. Sládečkovo vlastivědné muzeum - vánoční workshop - od 11,00 hod.

Žáci si  dnes do Sládečkova muzea přišli načerpat vánoční atmosféru a vytvořit si nevšední, přesto vánoční ozdobu - POLAZ. Z včelího vosku si vyrobili lodičku a dozvěděli se zajímavosti o historii Vánoc.

další fotografie

23. 11. Třídní schůzky, 3. patro, č. dveří 69 - od 14,30 do 15, 30 hodin

 

23. 11. Národní parky ČR - beseda

NEPZ je výchovně vzdělávací environmentální projekt, který vznikl v roce 2012

Lektor žákům vyprávěl o ochraně ohrožených druhů zvířat, o monitorovacím programu za pomoci fotopastí, prostřednictvím videí jim přiblížil svět divočiny a seznámil je s tím, jak ji chránit. Žáci se podívali na zajímavá místa národních parků ČR, dozvěděli se o pravidlech, která zde platí, o nebezpečí, které hrozí při porušení těchto nařízení.

další fotografie

PRACOVNÍ ČINNOSTI

Příprava materiálu na vánoční výrobky - měření, řezání, broušení a natírání dřeva. 

další fotografie

18. 11. ŘEDITELSKÉ VOLNO

17.11. STÁTNÍ SVÁTEK

Datum 17. listopadu si připomínáme jako počátek Sametové revoluce. Ta následně zapříčinila pád komunismu a nastolení nového režimu v naší zemi – demokracie. Stali jsme se tak svobodnou zemí, tehdy ještě samostatným Československem a o 4 roky později samostatnou Českou republikou.

TĚLESNÁ VÝCHOVA

další fotografie

2. 11. - projektový den Finanční gramotnost

Hlavním tématem projektového dne bylo hospodaření rodiny, příjmy, výdaje a rozpočet rodiny. Žáci si vyhledali potřebné informace o příjmech a výdajích rodiny, shlédli několik zajímavých videí na toto téma a ve skupinách vypracovali pracovní listy a kvízy.Společně jsme diskutovali o nástrahách nevyrovnaného domácího rozpočtu a jeho možných následcích. Na počítači vypracovali kvíz, který jim poskytl okamžitou zpětnou vazbu o tom, na jaké otázky odpověděli správně a kolik bodů získali.

další fotografie