II. Z - LEDEN

Olaf - Ledové království - POSTAVY.cz

Co nás čeká v novém roce?

3. 1. 2022 -přivítání po prázdninách, testování žáků na přítomnost viru COVID 19

4. 1. 2022 - třídní projektový den SVĚT NEVIDOMÝCH u příležitosti světového dne Braillova písma

6. 1. 2022 - třídní projektový den TŘI KRÁLOVÉ; testování žáků na přítomnost viru COVID 19

10. 1. 2022 - testování žáků na přítomnost viru COVID 19

13. 1. 2022 - testování žáků na přítomnost viru COVID 19

19. 1. 2022 - školní projektový den BAREVNÝ SVĚT

20. 1. 2022 - preventivní a zážitkový program ŽIVOT V POHYBU

31. 1. 2022 - pololetní vysvědčení (pololetní prázdniny až 4. 2. 2022)

 

20. 1. preventivní a zážitkový program Život v pohybu - Tato akce se konala pro žáky 1. až 3. třídy v tělocvičně naší školy. Děti si zacvičily, zatančily a také chvíli relaxovaly. Akce se moc podařila, děti se vyřádily a moc se jim to líbilo. 

 

Další fotografie

 

 

19. 1. - školní projektový den BAREVNÝ SVĚT - Společně jsme se vydali až do Severní Ameriky, kde žijí domorodí obyvatelé -Inuité, známí pod názvem Eskymáci. Při četbě o jejich životě jsme si alespoň na chvíli připomněli, jak vypadá opravdová zima. Podívali jsme se na vzdělávací videa o tom, proč je v iglú teplo, co eskymáci jedí a co je to parka. Zhlédli jsme také pohádku Lední medvěd. Nakonec se děti ve skupinách pokusily namalovat jak eskymáci žijí. 

 

 

 

6. 1. - třídní projektový den TŘI KRÁLOVÉ - Svátek Tří králů je spjat s přitažlivou legendou o mudrcích, kteří se přišli do Betléma poklonit novorozenému Ježíšovi. Legendu jsme si společně přečetli a děti plnily připravené úkoly k přečtenému textu. Poté si pomocí pracovních listů se stejnou tématikou zopakovaly učivo z matematiky a českého jazyka. Na závěr jsme si Tři krále namalovali a zazpívali si tříkrálovskou koledu. Den se dětem líbil, něco nového se dozvěděly a navíc si zábavnou formou zopakovaly probrané učivo. 

 

 

4. 1. - třídní projektový den SVĚT NEVIDOMÝCH - U příležitosti světového dne Braillova písma jsme se věnovali nevidomým a zrakově postiženým lidem. Nejprve jsme si s dětmi povídali o tom jak tito lidé žijí, jaké strasti a problémy provázejí jejich život, jaká povolání mohou vykonávat nebo o tom jaké moderní technologie a pomůcky jim život usnadňují. Děti se dívaly přes různé materiály a zkoumaly jak to ovlivňuje jejich zrak, zkoušely se poslepu pohybovat a také malovat. Seznámily se s Braillovou abecedou a vyzkoušely si napsat pomocí této abecedy své jméno.