V. L - leden
Co nás čeká v měsíci lednu:
31. 1. - vydání Výpisu z vysvědčení za 1. pololetí
23. 1. - projektový den Barevný svět
11. 1. - návštěva Městské knihovny v Kladně na Sítné
9,00 hod. - 11,00 hod.
5. 1. - třídní miniprojekt "Tři králové"
Barevný svět
V úterý 23. ledna proběhl projektový den multikulturní výchovy Barevný svět. Zvolili jsme světadíl Afriku. Nejprve jsme si zopakovali, co už o Africe víme a vytvořili jsme myšlenkovou mapu. Potom jsme se seznámili s knihou "Cesty Pavího Očka". Přečetli jsme si ukázku z knihy, která pojednává o chlapci, který cestuje po Africe a objevuje život lidí a zvířat na tomto kontinentu. V průběhu projektového dne jsme také využili znalosti z výuky Informatiky a ve skupinách jsme vyhledávali informace o tomto světadílu. V závěru jsme kolektivně vytvořili koláž. Práce nás moc bavila.
Zázrak jménem VODA
Městská knihovna Kladno vyhlásila výtvarnou soutěž na téma "Zázrak jménem voda". Rozhodli jsme se výtvarné soutěže také zúčastnit a v hodinách výtvarné výchovy jsme pilně a s nadšením toto téma zpracovali.
Padá sníh, padá sníh, pojedeme na saních .....
Konečně napadl sníh a my jsme vyrazili v rámci tělesné výchovy do zasněženého lesa za zimními radovánkami. Moc jsme si to užili - posuďte sami!
Návštěva knihovny
Ve čtvrtek 11. ledna jsme se vydali do Městské knihovny v Kladně na Sítné. Čekalo nás tam dobrodružství s fiktivní dívkou Analfabetou Negramotnou - dívkou, která nikdy nepřečetla knížku a ocitá se kouzlem v různých příbězích. Seznámili jsme se s různými literárními žánry a bylo to vyprávění příběhů a čtení ukázek z knih, spojených s různými aktivitami. Moc jsme si to užili.
Zimní fantazie
V hodinách výtvarné výchovy jsme se inspirovali zimními barvami a fantazií. Mohli jsme si zvolit výtvarnou techniku - suchý pastel nebo temperové barvy. Tvoření nás moc bavilo a z výsledné práce jsme měli radost.
Třídní miniprojekt
Po vánočních prázdninách jsme se vrátili do školy a připomněli jsme si významný den "Tři králové". Informace jsme vyhledávali na internetu, vytvořili jsme myšlenkovou mapu a zopakovali jsme si důležité informace doplněním pracovního listu.