VII. (5., 7., 8., 9.) únor 24/25

 

                                      

Co nás čeká tento měsíc

11.2. Beseda se spisovatelkou - životní příběh od 09.h do 11.00h

18.2. Knihovna Sítná od 09.h, akce trvá hodinu. (MHD, průkazky, peníze). Po návratu pokračuje vyučování podle rozvrhu.

27.2. Cvičení v přírodě (vhodné oblečení!) I.stupeň do 11.30h, II.stupeň do 12.25h

3. - 9.3. Jarní prázdniny (do školy jdeme 10.3.2025)

 

 

Dnes proběhlo v celé škole cvičení v přírodě. První 2 hodiny jsme věnovali opakování a doplňování teoretických znalostí z oblasti OČMU. Vyzkoušeli jsme si masáž srdce na modelu. Plnili jsme úkoly v pracovních listech. Další část dne jsme pobývali v lese. Cestou jsme plnili prvky dopravní výchovy. V lese jsme si i zasportovali, zkoušeli jsme, jak bychom zvládli orientaci v prostředí mimo školu. Úkoly a cíle cvičení byly splněny.

Fotogalerie - Cvičení v přírodě

 

 

 

Dnes jsme navštívili  Městskou knihovnu Kladno na  Sítné.  Žáci se dozvěděli, jaké existují různé literární žánry, jaké jsou jejich typické znaky. Science fiction a fantasy byly dva žánry , kterými jsme se zabývali podrobněji. Seznámili jsme se s nejznámějšími autory  a jejich tvorbou. Formou hry  a za pomoci kartiček hledaly děti rozdílné  a společné znaky tohoto typu knih nebo se dle návodných otázek pokoušely samy vytvořit nějakou postavu, která by  v této literatuře mohla vystupovat. Na závěr setkání  si  žáci mohli prohlédnout knihu dle vlastního výběru.

 

 

EKOABECEDA  -  plnění úkolu   „Jak můžeme snížit svoji  spotřebu  a plýtvání“  Společně jsme se zamysleli nad  našimi možnostmi, jak bychom my osobně přispět  ke snížení ekologické zátěže naší planety. Své nápady jsme se pokusili takto výtvarně ztvárnit.

Fotogalerie - EKOABECEDA

 

Dnes se někteří žáci zúčastnili besedy s romskou spisovatelkou. Vyprávěla svůj příběh, jak se dostala ke psaní  knížek, co ji v životě ovlivnilo, jaké musela překonávat překážky, aby si splnila svůj sen. Přečetla nám i krátkou ukázku ze své tvorby. Zajímala se o to, jaké mají děti představy  o své budoucnosti a snažila se jim vysvětlit, proč je důležité se v životě vzdělávat.